Vyberte zemi nebo oblast.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Po 16 letech Panasonic znovu založil továrny v Číně, Panasonic se snaží prorazit v oblasti inteligentních domů

Podle zprávy Sankei Shimbun News, 6. prosince, Panasonic oznámil založení nové továrny na výrobu kuchyňských spotřebičů, jako jsou mikrovlnné trouby a vařiče rýže v čínské provincii Zhejiang, s investicí 4,5 miliardy jenů, a plánuje zahájit provoz v roce 2021. Toto je nové zřízení nové továrny Panasonic v Číně po 16 letech. Uvádí se, že je to kvůli rostoucímu počtu střední třídy v Číně a cílové poptávce na čínském trhu.

Nová továrna se nachází v Jiaxing City v provincii Zhejiang a má rozlohu asi 50 000 metrů čtverečních. Kromě toho byla zřízena nová společnost pro provoz závodu s funkcemi designu a vývoje produktů a je odhodlána vyvíjet produkty vybavené technologií IoT. Většina inženýrů jsou Číňané.

Dříve společnost Panasonic již vyráběla kuchyňské spotřebiče v továrnách v Šanghaji a Hangzhou, aby zvýšila podíl na trhu. Nová továrna v Zhejiang je také optimistická vzhledem k obrovské populační základně Číny a perspektivám vývoje zařízení IoT v Číně. Uvádí se, že společnost Panasonic očekává výstavbu nových továren. Roční obrat do roku 2022 bude 2 miliardy juanů (přibližně 30 miliard jenů).

Tsuga Kazuhiro zdůraznil, že Panasonic, který na čínském trhu nemůže vyhrát, nemá budoucnost. Panasonic, který čelí potížím v automobilovém průmyslu, nyní plánuje najít průlom v oblasti inteligentních domů a věří, že Čína je trhem pro inteligentní domácnosti.

V současnosti se však zdá, že pocit přítomnosti Panasonic v Číně není vysoký. Sektor bílého zboží musí v cenové válce konkurovat Haierovi a Midea. Zajímalo by mě, jestli je Panasonic připraven.