Vyberte zemi nebo oblast.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의SvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийtiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescčeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTaiwanTürk diliΕλλάδαDeutsch

Souhrnné finanční zprávy továrny z 3. čtvrtletí ve čtvrtém čtvrtletí: příjmy zvýšily zisky, ale poklesly! Ztráta je hlavní téma, stále čekající na přestávku

Na konci října oznámili hlavní světoví výrobci panelů své příjmy za třetí čtvrtletí. Trh stále není optimistický ohledně hlavních tvůrců panelů a ztráta bude hlavním tématem. Je zajímavé, že ve srovnání se ztrátou zisků tvůrců panelů korejských a tchajwanských společností se většina příjmů výrobců panelů zvýšila, ale zisky se snížily nebo ztratily.

V posledních dvou letech celosvětové společnosti LCD panelů zvýšily svůj výkon rychleji než tržní poptávka. Došlo k nadměrné nabídce a jednotková cena panelu obecně klesla. Celé odvětví panelů je v útlumu, zejména v oblasti velkých panelů LCD TV. To platí zejména. Dále se podívejte na finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2019 pro každého výrobce panelů.

Korean Department: Hledání nových růstových bodů a snížení výroby o dva kroky

Nejprve se podívejme na situaci korejských dvojhvězdičkových společností Samsung a LGD. Společnost Samsung Electronics vydala 31. září 2019 zprávu o výdělcích za třetí čtvrtletí, kdy malé a střední prodeje panelů OLED od společnosti Samsung jsou silným obchodem se zobrazovacími panely. Konsolidovaný příjem za třetí čtvrtletí byl 9,26 bilionů wonů (přibližně 56,003 miliard juanů) a zisk 1,17 bilionů wonů (asi 7,076 miliard juanů).

Podle finanční zprávy společnosti Samsung zisk z podnikání v oblasti zobrazovacích panelů pochází hlavně z mobilního displeje, což je trh s malými panely. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku byl prodej panelů OLED silný, což zvýšilo míru využití kapacity a snížilo náklady. Kvůli rozšíření kapacity společnosti Samsung v širším odvětví však stále ztrácí peníze v oblasti velkoplošných velkoplošných panelů.

Pokud jde o LGD, podle finanční zprávy zveřejněné 23., provozní ztráta ve třetím čtvrtletí letošního roku (červenec-září) dosáhla 473 miliard wonů (asi 32,642 miliard juanů), což bylo více než tržní očekávání 320,3 v loňském roce vyhráli (asi 1,937 miliardy juanů). Ve stejném období byl zisk 17,5 miliardy wonů (asi 105 milionů juanů); Výnosy klesly o 4,6% na 582 milionů wonů ve srovnání se stejným obdobím loňského roku, což bylo méně než tržní odhad 599 milionů wonů.

Společnost LG Display uvedla: „Důvodem mírného poklesu prodeje televizních panelů OLED v letošním roce je, že produkce závodu v Guangzhou je nižší, než se očekávalo.“ Mezitím společnost LGDisplay uvedla, že cílem závodu v Guangzhou je tento rok normálně fungovat.

Závod společnosti LG Display v Guangzhou ve skutečnosti začal fungovat na konci srpna a její produkce nedosáhla očekávané úrovně. Důvodem je to, že je možné s výrobou použít novou technologii výroby panelů a vést k nestabilní výrobě. Zasvěcenci tohoto odvětví však uvedli: „Poptávka po televizorech OLED nebyla nedávno silná a nebude mít na výrobce panelů příliš velký dopad. Pokud však bude výroba panelů OLED společnosti LGD nadále blokována, nevyhnutelně to ovlivní zásilku. předpověď OLED TV příští rok. ““

Podíl prodeje OLED TV na čínském high-end televizním trhu se zvýšil z 8,8% v roce 2017 na 12,3% v roce 2018. V roce 2019 pokračoval prodej OLED televizorů na čínském trhu high-end TV. V prvních pěti měsících roku 2019 se prodej OLED televizorů na čínském high-end televizním trhu s více než 10 000 juany zvýšil na 14,9%.

V současné době na čínském trhu, včetně společností LG, Skyworth, Sony, Konka, Changhong, Philips, Levi, Hisense, Panasonic, zavedlo OLED produkty devět značek. Z globálního hlediska se počet barevných televizních společností vstupujících do tábora OLED rozrostl ze tří v roce 2014 na současných 15 a tábor se velmi rychle rozšiřuje a rozvíjí.

Za zmínku stojí, že v této fázi má pouze společnost LGD schopnost hromadně vyrábět velké OLED panely a příští rok bude pro LGD nejlepší vývojovou příležitostí. Pokud napájení panelu OLED společnosti LGD není stabilní, nevyhnutelně to ovlivní jeho celkový obchodní plán a nasazení.

Korejští výrobci panelů jsou stále zjevní z hlediska technologických výhod. Společnost Samsung ovládá trh s malými rozměry OLED pro střední a vyšší třídy, zatímco LGD je ve fázi ztráty, ale čelí technickému a tržnímu zvýhodnění tváří v tvář dobrému trhu OLED s velkými rozměry. .

Při pohledu zpět na tvůrce panelů z Tchaj-wanu vydal tchajwanský výrobce panelů Innolux 9. října zprávu o příjmech za třetí čtvrtletí. Třetí čtvrtletí roku 2019 společnosti Innolux bylo konsolidováno a tržby činily 63,3 miliardy USD (přibližně 14,71 miliardy RMB), což představuje pokles o 14,4% oproti stejnému období loňského roku a nárůst o 0,2% z celkových příjmů za druhé čtvrtletí roku 2019. Velké kombinované přepravy činily 30,63 milionu kusů, což je pokles o 0,9% ve srovnání s 39,09 milionu kusů dodávaných ve druhém čtvrtletí roku 2019; celkové dodávky malých a středních jednotek činily 63,9 milionu kusů a ve druhém čtvrtletí roku 2019 to bylo 5 985 kusů. Ve srovnání s 10 000 tabletami se zvýšila o 6,8%.

30. října výrobce taiwanských panelů AU Optronics také oznámil finanční zprávu za třetí čtvrtletí roku 2019. Podle této zprávy činil příjem AUO ve třetím čtvrtletí 70,05 miliard USD (přibližně 16,2 miliardy RMB), což bylo stejné jako ve druhém čtvrtletí roku 2019. , s čistou ztrátou NT 3,99 miliard USD (přibližně RMB900 milionů). Ve srovnání se ztrátou 2,6 miliardy juanů ve druhém čtvrtletí byla ve stejném období loňského roku nižší než zisk 4,3 miliardy juanů.

Pokud jde o dodávky panelů, dodávky AUO u velkých panelů ve třetím čtvrtletí roku 2019 překročily 28,67 milionů, což představuje nárůst o 5,5% od druhého čtvrtletí roku 2019. Ve třetím čtvrtletí roku 2019 došlo k přepravě malých a středních panely byly přibližně 35,6 milionu, což je nárůst o 7,8% ve srovnání s druhým čtvrtletím roku 2019.

AUO uvedl, že ačkoli třetí čtvrtletí bylo tradiční vrcholnou sezónou, tržní poptávka byla nižší, než se očekávalo, a oblast přepravy se ve srovnání s předchozím čtvrtletím zvýšila. Protože však trh stále uvolňuje novou kapacitu, ceny panelů nadále klesají. Peng Shuanglang, předseda AUO, čelí těmto tržním podmínkám: „Výrobci budou dynamicky upravovat jeden po druhém.“

Podle posledního průzkumu provedeného společností TrendForce Optoelectronics Research (WitsView), protože cena televizních panelů je obecně nižší než náklady na hotovost, včetně výrobců panelů v Číně, Jižní Koreji a na Tchaj-wanu, snížila míru využití kapacity televize výrobky z panelů a snížené výrobní operace od září. Doufám, že se zlepší nabídka a poptávka a stabilizace cen.

Vedoucí výzkumného týmu Trendjing Wang Jingyi zdůraznil, že Samsung Display (SDC) byl zasažen poptávkou po nákupu televizních panelů ve čtvrtém čtvrtletí a v září a říjnu byla výrazně snížena jihokorejská 7. generace a 8,5. Generace. (LGD) rovněž uzavře část výrobní kapacity P7 (7,5 výrobní linky) a P8 (8,5 výrobní linky). Odhaduje se, že do konce roku 2019 bude vyrobena pouze jedna čtvrtina P8 a P7 bude rovněž uzavřena v říjnu. Čtvrtina kapacity.

Co se týče tchajwanské továrny, AUO od září snížil 8A (8,5 generační linie) a 6B (6. generace). Mezi nimi je 8A ovlivněna hlavně cenou a poptávkou 55palcového panelu. Odhaduje se čtvrtý čtvrtletí. Zbývá jen asi 50%; 6B je pokles o 65 palců, který by měl ve čtvrtém čtvrtletí poklesnout o 20%.

Televizní panel je způsoben hlavně velkoobjemovou výrobní kapacitou pevniny, což způsobuje, že panely různých velikostí stále klesají. Očekává se, že alespoň ve druhém čtvrtletí roku 2020, kdy rodiny začnou zásobovat jarní produkty a olympijské hry v Tokiu, bude cena televizních panelů stabilní.

Těšíme se na čtvrtý čtvrtletí, i když nabídky televizních panelů začaly klesat v říjnu, ale pro výrobce stále neexistuje příležitost vydělat peníze spojené s dopadem ztráty cen zásob, operace za jeden čtvrtletí je více než ve třetím čtvrtletí Úroveň obtížnosti je stále poměrně vysoká. AUO uvedl, že odvětví panelů vstoupilo do tradičního mimosezona a rovnováha mezi nabídkou a poptávkou bude pokračovat. Budou provedeny příslušné úpravy, pokud jde o výrobní kapacitu, a současně se mimo sezónu zrychlí vývoj nových produktů, otevřou se nové trhy a zisky se zvýší, aby přežily nízký příliv průmysl.

Výrobci pevných linek: Aktivně nasazujte nové oblasti a čekejte na tržní příležitosti 5G + 8K

Přestože výrobci pevninských panelů nejsou imunní vůči útlumu celého odvětví, spoléhají na vládní dotace, obrovský domácí trh a pole OLED, většina výrobců dosáhla zvýšení příjmů, ale z hlediska zisků poklesla. Nebo částečná ztráta.

Dovolte mi mluvit o předním výrobci BOE. 30. října vydala třetí čtvrtletí a první tři čtvrtletí roku 2019. Ve třetím čtvrtletí dosáhla společnost tržby ve výši 30,7 miliard juanů, což představuje meziroční nárůst o 18,05%. Čistý zisk připadající akcionářům společností kótovaných na burze činil 184 milionů juanů, meziročně pokles o 54,49%, a čistá ztráta zisku činila 840 milionů juanů, což je meziroční pokles o 33,216%;

V prvních třech čtvrtletích realizovala společnost BOE tržby ve výši 85,7 miliard juanů, což představuje meziroční nárůst o 23,40%. Čistý zisk připadající akcionářům společností kótovaných na burze činil 1,852 miliardy juanů, meziročně o 45,18% méně, a netto ztráta zisku byla 189 milionů juanů, meziročně o 110,13% méně. Zde je třeba zdůraznit, že společnost BOE získala v prvních třech čtvrtletích vládní dotace ve výši 1,433 miliardy juanů a investiční příjem činil 86,94 milionu juanů.

Společnost BOE postupně zvýšila své investice do flexibilních panelů AMOLED, které dodávají flexibilní produkty AMOLED pro telefony Huawei Mate X. Společnost BOE zároveň uvedla, že společnost dodala v první polovině letošního roku 10 milionů flexibilních OLED panelů s podílem na trhu 18%, což je druhé místo na světě.

Flexibilní AMOLED

Podle IHS Markit se očekává, že prodej OLED panelů dosáhne v roce 2019 20,7 miliard USD. Očekává se, že podíl na trhu smartphonů poprvé překročí TFT-LCD, dosáhne 50,7% a podíl na trhu dosáhne 73% v 2025.

Poté, co byla v loňském roce uvedena do výroby flexibilní řada AMOLED v Chengdu 6. generace, byla v červenci letošního roku znovu uvedena do výroby flexibilní řada AMOLED v Mianyangu 6. generace. Probíhá také výstavba flexibilního projektu AMOLED 6. generace společnosti Chongqing.

I když je odvětví panelů v útlumu, BOE stále dělá rozšiřování kapacit a aktivně investuje do nových oblastí předvídatelného růstu. S pokračující investicí BOE v oblasti OLED se očekává, že v budoucnu Samsung předčí společnost AMOLED, pokud jde o zásilky.

Ve stejný den, 30. října, TCL Group zveřejnila také výsledky za třetí čtvrtletí roku 2019 a vyřadili jsme data některých z Huaxing Optoelectronics panelu. Údaje ukazují, že společnost Huaxing dosáhla v prvních třech čtvrtletích provozního výnosu 24,56 miliardy juanů, což představuje nárůst o 28,4%. Čistý zisk činil 1,30 miliardy juanů, meziročně o 28,7% méně.

Rovněž 30. října zveřejnila Shen Tianma třetí čtvrtletní zprávu za rok 2019, která ukázala, že společnost dosáhla výnosů 8,826 miliard juanů, což představuje meziroční nárůst o 13,69%; Čistý zisk připadající akcionářům kotovaných společností byl 390 milionů juanů, meziročně o 10,28% méně. Čistý zisk činil 269 milionů juanů, což představuje meziroční nárůst o 66,56%.

Společnost Shentianma dosáhla v prvních třech čtvrtletích tržeb 23,4 miliardy juanů, meziročně o 7,74% více; čistý zisk připadající akcionářům kótovaných společností činil 1,034 miliardy juanů, meziročně pokles o 15,03%; netto zisk činil 545 milionů juanů, což je meziroční nárůst o 7,25%. . Když Zhongshen Tianma v prvních třech čtvrtletích obdržela vládní dotace ve výši 560 milionů juanů.

28. října společnost Visionox zveřejnila zprávu o třetí čtvrtletní zprávě z roku 2019, která ukazuje, že první tři čtvrtletí dosáhla příjmů 1,884 miliardy juanů, což je meziroční nárůst o 102,45%. Čistý peněžní tok z provozních činností činil 313 milionů juanů, což představuje meziroční nárůst o 251,72%. Čistá ztráta zisku akcionářů kotované na burze činila 564 milionů juanů a ztráta se meziročně dále zúžila.

Visionox nasadil 6 generací flexibilních projektů AMOLED v Gu'an a Hefei a letos se v Guangzhou staví i letošní projekt flexibilní generace AMOLED. Za zmínku stojí, že Visionox se během třetího čtvrtletí stal dodavatelem obrazovkových terminálů pro mobilní telefony, jako jsou Xiaomi MIX Alpha a LG G8s ThinQ. Protože se kapacita Visionox AMOLED postupně uvolňuje a stabilizuje, bude to její výkon. Přineste pozitivní dopad.

Poté, 29. října, vydaly akcie Rainbow zprávu o výsledcích za první tři čtvrtletí roku 2019. Podle oznámení činil provozní příjem společnosti za první tři čtvrtletí 4,068 miliardy juanů, což je meziroční nárůst o 404,73%. Čistý zisk připadající akcionářům kótovaných společností činil 700 milionů juanů, což představuje ztrátu 267 milionů juanů ve stejném období loňského roku. Po odečtení čisté ztráty zisku 1,496 miliardy juanů, ztráta 377 milionů juanů ve stejném období loňského roku.

Pokud jde o růst výnosů, akcie Rainbow naznačily, že první a druhá fáze panelů LCD byla konsolidována a výnosy z panelů se zvýšily; příjmy z produktů po konsolidaci výrobní linky na skleněný substrát G8.5. Ačkoli růst výnosů, nárůst provozních nákladů byl způsoben hlavně nárůstem prodeje výrobků a nárůstem výnosů a souvisejících prodejních nákladů a nákladů na dopravu výrazně vzrostl.

Tvůrci pevných linek v zásadě dosáhli růstu výnosů, ale hlavním důvodem poklesu nebo ztráty zisku je investice do budoucího podnikání a expanze. Mezi nimi se flexibilní AMOLED stal bojištěm pro armádu nejméně za jeden nebo dva roky.

Vidíme rozšíření flexibilní výrobní linky AMOLED 6. generace, včetně BOE, Shenzhen Tianma, Visionox a Huaxing Optoelektronika, a rychlost je rychlá, projekt se šíří po celé zemi, jako je například 6. generace flexibilní AMOLED řady BOE Chengdu , Flexibilní linie AMOLED 6. generace Mianyang; Shenzhen Tianma Wuhan 6. generace flexibilní AMOLED linie, dveře 6. generace projektu linky; Weixin Nuo'an a Hefei 6. generace flexibilní projekt AMOLED, Guangzhou 6. generace flexibilní projekt AMOLED; Huaxing Optoelektronika Wuhan 6. generace flexibilního projektu AMOLED výrobní linky Počkejte.

Je samozřejmě ještě příliš brzy na to, aby se flexibilní AMOLED stal tržním tónem, ale letos jsme vydali různé nové produkty, jako jsou skládací a vodopádové obrazovky od downstream značek hlavních terminálů, což dokazuje, že tento trh je vyhledáván pro flexibilní AMOLED. Na druhé straně skládací mobilní telefon s obrazovkou stále čelí obtížím v technických potížích a hromadné výrobě. V krátkém časovém období není možné vidět velké množství zásilek a trh se musí stále kultivovat.

Pro tuzemské výrobce, i když značná část zdrojů je nyní investována na trhu panelů pro malé panely, není plánováno zastavení pro pole velkých panelů. V souvislosti s pokračujícím poklesem cen velkoformátových LCD televizních panelů roste také provozní tlak tuzemských výrobců. Podle BOE: „Linka BOE Hefei 10.5 je již plně vyrobena a generace Wuhan 10.5 je také ve výstavbě.“

Se spuštěním výrobní linky Huaxing Optoelectronics Shenzhen 10.5 se očekává, že ve druhé polovině roku zasáhne druhou polovinu odvětví panelů LCD TV. „Přeprava velkoformátových panelů se zrychluje. Ačkoli pokles cen panelu způsobil značný provozní tlak, trh se nemůže vzdát. “Lidé říkali.

Vzhledem k tomu, že výrobní kapacita velkoformátových panelů pozemních výrobců je nepřetržitě uvolňována, zvýšil se tak dopad na globální panelový průmysl, zejména na tchajwanské výrobce. Nicméně ve třetím čtvrtletí, jako jsou notebooky, automobily, průmyslové ovládací prvky, hry, zábava a další produkty s různými typy terminálů, má panelový panel stále značné příležitosti.

Kromě toho bude odvětví očekávat 5G a 8K a mnoho lidí očekává, že přinese nové trhy a příjmy odvětví panelů. Sony, Samsung, Sharp atd. Již měly televizory 8K, a viděli jsme, že nedávno, jako TCL, Konka atd. Vydaly své nejnovější produkty 8K, největší změnou je, že cena 8K TV byla porovnána s před rokem nebo dvěma. Prudký pokles postupně klesal v racionálnější a rozumnější tvorbě cen ve spotřebitelském sektoru a v té době se předpokládá, že jde o propuknutí trhu.