Velké, tenké displeje, jako jsou OLED na buňce, mají zabudované dotykové elektrody, které nesou vyšší kapacitní zatížení a silnější spojku šumu displeje, čímž se zvyšuje riziko falešných doteků nebo zmeškaných doteků.V rámci řady řadičů dotykové obrazovky MaxTouch® používají nová zařízení proprietární metodu inteligentního vzájemného dotykového snímání a algoritmus, což zlepšuje poměr dotykového signálu k šumu (SNR) až o 15 dB ve srovnání s předchozí generací.
Patrick Johnson, senior viceprezident divize rozhraní pro rozhraní pro lidské stroje Microchip, řekl: „Velikost a vzhled displejů automobilových kokpitu má obrovský dopad na to, jak kupující vnímají technologický pokrok v automobilu, ale integrace spolehlivé dotykové funkce do pokročilých displejů představuje významné výzvy.Naše Atmxt3072M1 a ATMXT2496M1 Řadiče dotykové obrazovky řeší tyto výzvy prostřednictvím inovativních algoritmů snímání a rychle doručují a doručují a rychle doručují aSpolehlivé dotykové výkony.
Řadiče ATMXT3072M1 a ATMXT2496M1 jsou navrženy tak, aby splňovaly standardy ASIL-A a ASIL-B, vyvinuté na základě funkčního systému správy bezpečnosti ISO26262 Microchip a certifikovány společností Tüv Rheinland.Kromě toho nabízejí režimy selhání, efekty a diagnostickou analýzu (FMEDA) a bezpečnostní příručky, které zákazníkům pomáhají efektivněji a nákladově efektivněji dosáhnout certifikace funkce dotyku systému.Firmware pro řadiče Touch lze upgradovat prostřednictvím automobilového hostitelského počítačového systému a ověřen pomocí funkce integrovaného ověřování firmwaru pomocí šifrované hashové funkce SHA-512.Tato funkce kybernetické bezpečnosti umožňuje spolehlivé aktualizace Out-the Air (OTA), které jsou v souladu se standardem ISO 21434: 2021.
Abychom omezili čas, aby řidiči svlékli oči z silnice a podporovali bezpečnější jízdu, mohou evropské testy NCAP 2026 povzbudit výrobce, aby používali samostatné fyzické kontroly pro základní funkce.Technologie Microchip Knob-on-Display ™ (KOD ™) může přidat intuitivní fyzický knoflík na dotykovou obrazovku a zvýšit bezpečnost a zároveň si zachovat elegantní vzhled moderních automobilových displejů.Navíc implementace haptické zpětné vazby na dotykových obrazovkách je uznávaná metoda pro snížení rozptylování ovladačů.Nové řadiče dotykové obrazovky MaxTouch M1 obsahují vyhrazené funkce, jako jsou spouštěče tvaru události kombinované s modulací pulzní šířky automatického režimu (PWM), což umožňuje haptickou kontrolu ultra nízké latence.Tato inovativní technologie vykládá rozhodování a generování tvarů vln pro haptickou zpětnou vazbu z hlavního procesoru hostitele aplikací do řadiče dotykové obrazovky.